bradyandhermadness

Direktlänk till inlägg 1 september 2015

MARIE ANTOINETTE

Av Brady Johansson - 1 september 2015 18:45

Idag tappade jag kontrollen helt, det blir så när man går hemma, då är risken att man äter massa skit större än om man är i skolan eller på stan. Det blev skit redan halv 11 idag då jag med världens stress kastade mig ner till pizzerian och köpte en salamipizza som jag sen tryckte i mig på 30 min. Klarade mig visserligen på den i 7 timmar, men nu, för typ 40 min sen, så kom stressen igen och jag åt massa jävla flingor med mjölk.
Kommer såklart få sota för detta, dock inte idag, vill inte gå ut nu, blir snart mörkt och vill inte gå ensam då.

Så blir att gå massor imorgon efter skolan är slut.
Jag har bara skolan mellan 9:30 och 12:00 men sen ska jag på nån föreläsningsgrej 12:15-13:00
Sen blir det att gå hem den långa rundan, vilket tar 2 timmar. Men något säger mig att psyket inte kommer nöja sig med det.
Blir så jävla arg på mig själv för att jag tappade kontrollen så... Så imorgon blir det ingen mat alls för min del.


Har idag iaf lyckats hitta nästan alla böcker jag ska ha i skolan, saknar bara 3 st som seriöst är omöjliga att hitta så jag har halvt gett upp hoppet om att hitta dem.
Har i lövrigt läst lite, sett på film och skrivit massa med Simon.


Nu ska jag och min älskade katt Marius se på filmen Marie Antoinette och dricka massa vatten.
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Brady Johansson - 5 december 2015 21:40

Dagen har gått jävligt fort och det är tur det för den har kort sagt varit allt annat än bra, ångesten är som vanligt skyhög och jag har haft stressätningsattacker nu på kvällen med både mackor och socker i gröten, låter kanske inte så extremt men är...

Av Brady Johansson - 27 november 2015 13:02


Just nu mår jag kort sagt förjävligt.Jag borde skutta av glädje för det framsteg jag gjort när det kommer till viktnedgång, jag ställde mig nämligen på vågen idag och den stannade på 47 kg vilket har varit som en dröm att uppnå, men ändå... Ändå känn...

Av Brady Johansson - 24 november 2015 19:46


Jag har varit frånvarande från bloggen ett tag nu för det har varit så mycket den senaste tiden. Stress upp över öronen och ångestnivåer som varit skyhöga. Jag tänker inte gå in på detaljer för det orkar jag inte. Enligt vågen då jag väger mig ...

Av Brady Johansson - 15 november 2015 20:07


Jag vet att mitt förra inlägg kan ha gjort er eventuella läsare oroade, förlåt för det, men mitt psyke var, och är fortfarande väldigt ostabilt. Det snurrar så många tankar i huvudet på mig just nu. Det blir liksom för mycket på samma gång. Jag kan i...

Av Brady Johansson - 7 november 2015 22:05


Sitter just nu och funderar allvarligt på att ta livet av mig. Jag är så jävla trött på att må såhär, att aldrig få må bra, att aldrig känna gemenskap med andra. Så jävla trött på att inte passa in i det som anses som normalt. Vad normalt nu är. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards