bradyandhermadness

Alla inlägg den 5 december 2015

Av Brady Johansson - 5 december 2015 21:40

Dagen har gått jävligt fort och det är tur det för den har kort sagt varit allt annat än bra, ångesten är som vanligt skyhög och jag har haft stressätningsattacker nu på kvällen med både mackor och socker i gröten, låter kanske inte så extremt men är det i min värld. Om jag skulle lämnat lägenheten skulle det varit mer än det, tro mig.
Försökte tänka på något annat så satte igång hög musik och spenderade sen 2,5 timme med att sortera ut papper, skräp och gamla kläder jag ändå aldrig använder. Det höll de dåliga tankarna i schack ett tag iaf, men nu när det är klart så är den tillbaka, jag orkar inte…

Imorgon ska jag till stan och köpa lite basic klädesplagg, svarta och vita linnen och sånt. Drar troligtvis dit ensam eftersom att min sambo och jag är lite unfriended för tillfället, hon verkar vara så jävla sur så orkar inte med henne…

Ska se på ”Home Alone” nu och sen ska jag gå och lägga mig, hoppas att morgondagen blir mer stabil.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards