bradyandhermadness

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Brady Johansson - 7 september 2015 19:18

Jag ligger nu i sängen och ska snart se på film, tänkte bara lite snabbt uppdatera om hur dagen gått.
Well den har fått över förväntan. Kanske inte om man tänker på att jag haft extremt mycket ångest och fått ett antal panikattacker under dagens lopp. Men om man tänker i mat och träningsväg, då har det verkligen gått över förväntan.
Jag gick min planerade runda idag, trots at jag redan på morgonen vaknade och hade pissont i benen. Jag tränade ändå!
Jag utsatte mig även för ett litet "test" som jag brukar göra ofta då jag är ute och går.
Jag gick in på en mataffär och tvingade mig att gå runt hela, så fort jag såg nåt som jag brukar gilla att äta, typ choklad, så la jag all fokus på närmsta feta människa jag såg och tänkte "sådär blir du om du äter det"
Och även om det kan ses som en rätt bitchig grej att gör, liksom, tänka att folk är feta, så är det ju inte precis så att jag säger det till dem, så de lider inte av det ju, så tycker det är okej. Jag menar, det hjälper ju mig att inte köpa och äta skitsaker.

I matväg så stod det ju 100g sallad till kvällsmat, och well, den skippar jag nu, för jag är inte alls sugen på att äta något.
Har idag ätit spadsoppa, alltså 0 kcal.
Så har tekninskt sätt inte ätit nåt idag.
Har dock sen typ femtiden varit påväg till affären för att köpa skit typ 5-6 gånger.

Som tur var finns det en helkropps spegel i hallen så jag har stannat till där, stått i 5 min och sen vänt tillbaka, så har inte blivit nån stressätning idag. Sjukt stolt!


Såg innan idag på en asbra film som jag fick tips om av en PROana
Filmen hette "starving i suburbia" och finns att hitta på youtube om man är intresserad av att kolla in den.

Well, jag ska som sagt se flm nu, förhoppningsvis sköter jag morgondagen lika bra som denna dag, men är positiv till det!
 

Ovido - Quiz & Flashcards