bradyandhermadness

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Brady Johansson - 16 september 2015 20:57

Jag har som ni kanske märkt inte skrivit här på ett par dagar och det beror på att mitt psyke inte legat på en särskilt stabil nivå och jag har bara legat i soffan, mått skit och försökt fokusera på studierna som enligt min just nu går åt helvete,
Jag har ingen energi och ingen motivation.
Ska vara i skolan hela dagen imorgon, sen ska jag på stan och köpa ett fucking paraply för har inget och det ska tydligen regna pissmycket.

Jag ska försöka börja äta någorlunda normalt, det funkar inte att leva på svältdiet och träna 7 timmar per dag när man måste kunna plugga, tänka och förstå.
Så från och med imorgon så börjar denna extrema utmaning för mig.
Jag kommer troligtvis fortfarande vara rätt kritisk till mat, jag kommer kolla kaloriinnehåll, väga maten och kaloriräkna, men jag kommer försöka unna mig ca 1000 kcal per dag.
Det kommer bli sjukt svårt, men jag hoppas att rösten i huvudet inte skriker emot allt för mycket.
Jag vill kunna fokusera på skolan, lära mig saker och vara delaktig i diskussioner. Men vi får se hur det går.
Jag har iallafall bestämt att kakor, godis, chips och skräpmat numera är totalt förbjudet, det leder bara till stressätning och ångest. Så big no no till det...

I övrigt då? Hur är livet?
Min lillasyster Malin fíck åka in till barnpsyk i måndags kväll, hon hade skurit sig o.s.v Hon är nu hemma igen men har LPT.
Simon är kvar på sjukhuset med sondmat och dropp, han matvägrar fortfarande och pratar inte med någon.
Nero var på besök tidigare idag och var positiv till mitt val att försöka äta mer, han lovade att stötta mig.
Jag själv har försökt fokusera på att läsa lite skolböcker, men det mesta har bara blivit till ett kladdigt gojs av ingenting i huvudet på mig. Förhoppningsvis blir det bättre senare.

Nu ska jag sova, är jättetrött och imorgon är det som sagt skola hela dagen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards