bradyandhermadness

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Brady Johansson - 13 september 2015 19:09

Idag var det vägningsdag och jag hade inga förhoppningas alls, jag vet att denna vecka varit åt helvete. Men resultatet fick mig att hyperventilera av sorg och ilska. Jag är uppe på 53 igen. Allt jag kämpat för är sabbat.
Så idag har jag varit på språng större delen av dagen, 3 timmar powerwalk, 1,5 timme dans och ytterligare 2,5 timmar promenad. Mina fötter gör olidligt ont, kan knappt gå till toaletten.
Men det hindrar inte mig från att planera att göra såhär varje dag under nästa vecka. Mina fötter får blöda och göra hur jävla ont som helst. För jag ska ner till 49 kg innan månadens slut! Så är det bara!


Imorgon ska jag till skolan och vara där ett tag, så imorgon blir det mycket promenader på kvällen. Jag gillar inte att gå på kvällen för är paranoid och är beredd på att nån psyko ska hoppa fram och råna/våldta än. Så brukar undvika det. Men måste man så måste man! Kom för övrigt på världens bästa runda man kan gå, den tar 2,5 timmar, så går man den 2 gånger är man ju typ klar med promenaderna! Sen är det bara dansen kvar och det går rätt fort!


Jag är såklart förbannad över att ha gått upp igen, men tänker inte låta det sabba nåt, gäller bara att vara mer fokuserad och inte ge efter för suget så lätt!


Jag ska nu se på lite youtubers och sen sova, har fått feber så är inte precis den piggaste lärkan i skogen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards