bradyandhermadness

Alla inlägg den 25 september 2015

Av Brady Johansson - 25 september 2015 16:23

Har idag varit i skolan en liten stund, fick dock världens panikattack av att det var massa folk överallt, något jag har jättesvårt för ibland. Mitt psyke har kort sagt inte varit helt på topp idag, så rösten i huvudet halvt tvingade mig gå hem från skolan istället för att ta bussen.
Min sambo ville att vi skulle äta pizza ikväll, men jag skulle psykiskt inte fixa att äta något sånt idag, skulle få ångest som fan.
Så jag har istället ätit 150 g bakpotatis, 50 g gurka och 25 g kyckling.
Har idag endast fått i mig ca 550 kcal, rätt sjukt egentligen, men kan nog inte få i mig mer än det.
Blev mätt efter att ha ätit hälften av kvällsmaten, men tvingade i mig allt. Mår nu rätt illa och skulle egentligen vilja dra ut och gå ett par timmar, men vet inte vad jag ska säga till min sambo.
Blir väl itället att försöka läsa lite och sen får jag se vad jag gör.
Inte precis motiverad till att blogga, så det fick bli ett kort inlägg idag.

 

Ovido - Quiz & Flashcards