bradyandhermadness

Alla inlägg den 26 september 2015

Av Brady Johansson - 26 september 2015 12:03

Jag vaknade runt 8 tiden imorse av att grannen höll på att låta som vanligt. Kunde inte somna om men orkade inte riktigt gå upp ur sängen heller, så låg där typ en timme och kollade mobilen.
Petade sen i mig frukost som idag blev en skivad banan och ca 1 dl lättmjölk, blev såklart mätt efter hälften, men tvingade i mig allt. 100 kcal allt som allt.
Jag har försökt plugga lite idag, men är så omotiverad p.g.a massa tankar som snurrar i huvudet, så det gick helt enkelt inte att fokusera och fatta något av det jag läste.
Tänkte försöka äta nån lunch vid 14:00 men känner just nu att jag vill skita helt i att äta idag, så får se hur det blir. Tror min sambo skulle iväg en stund idag, så kanske blir att jag skippar lunchen då. Får se hur det blir.


Psyket är inte på topp alls idag, känner mig oroad och förvirrad över allt. Pratade en stund med Nero igår och han berättade att Simon fortfarande är på sjukhus med sondmat, han har gått upp ca 2 kg men pratar inte med någon och vägrar äta själv.


Ska nu se på filmen "I am Sam" och dricka massa te.

 

Ovido - Quiz & Flashcards