bradyandhermadness

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Brady Johansson - 8 september 2015 21:18

Idag har det varit en dålig dag.
En extremt dålig dag.
Allt har gått åt helvete kort sagt.
Jag var i skolan i 3 timmar sen åkte jag hem för var för mycket ångest som snurrade i huvudet.
Sa till min kompis att jag hade feber eller nåt och så åkte jag hem.
Ni läste rätt. Jag åkte... Alla mina regler om att jag inte får åka buss hem, utan måste enligt reglerna gå hem var som bortblåsta, ville bara hem och dö i en hög.
Men mitt i denna stress kom hungerstressen. Så jag köpte mat, kladdkaka, paj, småkakor, bröd, skinka, yoghurt, kexchoklad.

Jag har nu sen jag kom hem vid ca 14:00 varvat tiden med att stressäta all skit och kämpat med att spy upp allt, gråtit och velat dö, jag skäms, jag hatar mig själv, hatar mig själv för att jag tappade kontrollen så. För att jag var svag.

Men imorgon kommer jag inte vara svag. Jag har ordnat med ett straff för dagens misslyckande, ett straff som går ut på att utan mat gå massor av promenader, allt som allt 11 timmar. Ni läste återigen rätt 11 timmar.
Mellan 07:00 och 18:00 ska jag gå, fan vad jag ska gå.
Som jag kollat upp det kommer detta, beroende på tempot, bränna mellan 2420 och 3027 kalorier.
Jag tycker egentligen det är för lite. Men det duger.
Jag ska dessutom fasta till lördag då mina föräldrar kommer hit. Jag kommer vägra mat.
Ska ändå inte till skolan mer denna vecka, så har ingen anledning till att ha en fungerande hjärna och kropp.

Detta var fan sista gången jag någonsin stressåt i mitt liv. Så jävla vidrig.

 

Ovido - Quiz & Flashcards