bradyandhermadness

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Brady Johansson - 21 september 2015 18:33

Igår var det söndag, vägningsdag, jag hade Denise hos mig så fick göra det i smyg. Ligger fortfarande på 53.
Vill as usual väga mycket mindre, men var ändå en befrielse att inte gått upp mer.
Mitt psyke har varit helt ok denna helg, var lite orolig för att det skulle fucka upp och sabba allt, men det har, och ligger just nu, på en stabil nivå.

Har laddat ner en app som heter "fatsecret" där man kan skriva in vad man äter och hur man tränar så räknar den ut hur många kalorier man fått i sig, hur många procent av det rekomenderade dagliga intaget man ätit och hur många kalorier man tränat bort. Asbra!
Har idag fått i mig lite mer än 1000 kcal och det har väl gått hyfsat, mår lite illa bara.


Imorgon väntar skolan, ska dock inte ha lektion förrän 13:00 men tänkte ändå dra dit till typ 9 tiden och  sitta och plugga nånstans.

Planen för kvällen ser ut som så att jag ska ta och se på nån film med Marius.

 


Ovido - Quiz & Flashcards