bradyandhermadness

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Brady Johansson - 10 september 2015 18:55

Gårdagens straff satte sina spår, både fysisk och psykiskt.
Jag fick skoskav från helvetet och var nära att bryta ihop ett antal gånger under dagen, ville hem, tyckte det räckte, men rösten i huvude var envis, den var krävande och lät inte mig komma undan så lätt.
Så idag har jag inte ätit något alls. Jag kan inte ens även om jag velat, mår så sjukt illa, är påväg att spy av att ens resa på mig. Mår illa av minsta doft av mat, vilket är jävligt jobbigt när hela jävla trapphuset luktar pyttipanna. Vilket för övrigt är en av de mest vidriga maträtter som någonsin skapats.


Har inte tränat något idag, men det är lugnt, det var en deal jag gjorde med mig själv igår, att om jag fullgjorde straffet skulle jag få en ledig dag utan tvång till träning. Men imorgon blir det promenad igen.
Måste dock först städa lägenheten för min familj kommer på besök och det ser ut som skit, jag ser ut som skit, har inte orkat duscha sen i söndags kom jag på, ja, jag vet, vidgrigt, men jag orkar inte...
Håret ska vi inte ens fundera på, det är säkert 2 veckor sen sist...
Det är en del av detta "problem" antar jag.

Man blir så inne i det här med mat, kalorier, träning, vikt. Att man helt enkelt glömmer det andra som dusch, hår, hälsa.


Ska nu försöka skriva en lista på allt som ska göras imorgon, sen fixa te och sen se på någon film.

 

Ovido - Quiz & Flashcards