bradyandhermadness

Alla inlägg den 27 september 2015

Av Brady Johansson - 27 september 2015 19:54

Dagens fullständiga kaloriintag är 370 kcal. Trehundrasjuttio kalorier!!
Jag skäms lite samtidigt som jag är stoltare än någonsin över hur lite jag behöver äta. Jag känner inte någon hunger alls, bara en mindre huvudvärk. Har typ bara levt på vatten idag. Har lätt druckit 3 liter vatten.
Tvingade i mig en taco men det var svårt just eftersom att jag inte var hungrig alls. Men har väl i övrigt knappt ätit idag.
Blev 1 banan imorse och en taco till kvällsmat. Nöjd med dagens insats.

Min sambo är nu iväg och kommer inte hem förrän imorgon så slipper äta mer idag. Skulle ärligt talat inte kunna även om jag velat. Jag är verkligen asmätt.

Sett på 5 avsnitt av superzize vs superskinny som är mitt absoluta favoritprogram. Ska träna lite snart, sen ska jag bara krypa ner i sängen och se på "starving in suburbia"

Av Brady Johansson - 27 september 2015 11:42

Idag var det vägningsdag och jag måste säga att jag är chockad över resultatet. Jag är åter igen nere på runt 51 kg.
51,6 för att vara exakt.
Hade sån lust att göra en liten segerdans i badrummet imorse.
Visserligen har jag kanske inte ätit så mycket denna vecka. Igår fick jag i mig endast 500 kcal.

Om en timme ska jag och min sambo till affären och köpa lite saker till ikväll. Hon ville att vi ska äta tacos. Jag gillar visserligen det, men är tveksam till att jag kommer få i mig mer än en. Min magsäck har verkligen krympt.
Jag tänker fortsätta äta lite, jag vill verkligen ner till 49 kg.
Men tänker nu låta det ta lite längre tid, tror det är lättare att dra ner på matintaget lite i taget än att dra ner så extremt fort som jag gjorde innan.

En kompis till mig frågade om vi skulle ses ikväll, men jag skippar nog det. Hon har en tendens att äta mycket och jag är rädd att dras med och falla tillbaka till stressätning.
Jag har under en veckas tid nu varit helt fri från stressätning. Sjukt stolt!

Ovido - Quiz & Flashcards