bradyandhermadness

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Brady Johansson - 3 september 2015 15:24

Idag var jag i skolan mellan 8:30 till 11:30
Skulle enligt schemat sluta 12:00, men min grupp blev klar så snabbt så vi fick sluta tidigare.
Jag gick inte hela vägen hem som jag först planerat att jag skulle göra, för det pissregnade verkligen.
Men gick iaf mer än hälften, stack sen in på ICA och köpte 3 flaskor med COCA COLA ZERO som är mitt livs stora kärlek.
Är typ inga kalorier i alls! Så det gillar vi skarpt!

P.G.A att jag inte gick hela rundan som planerat så tänkte jag kompensera med att träna lite hemma nu istället.
Blir först att dansa i typ 1 timme sen 50 tålyft, 100 squats, 200 benlyft, 300 situps.
Då träningen är klar blir det att läsa i de böcker jag fick hem idag, sen blir det film!
Troligtvis DUMBO.


Men först och främst ska jag äta kvällsmaten som idag består av 100 g isbergssallad = 15 kcal och unnande även mig nån varm mat, nämligen 75 g lövbiff = 82 kcal. Ett sammanlagt kaloriinnehåll på 97 kcal.


Ska även tvätta och städa lägenheten som är full av små pälshögar från Marius som fäller som fan.

Imorgon blir den skola kl 9:00, vet dock inte när vi slutar, men skulle gissa på typ 11:00 så blir en kort dag.
Om det inte regar då så ska jag gå massor med promenader!


 


Ovido - Quiz & Flashcards