bradyandhermadness

Alla inlägg den 5 september 2015

Av Brady Johansson - 5 september 2015 20:00

Jag ogillar inte mat, jo det är sant, jag hatar inte mat.
Om jag ska vara helt ärlig så älskar jag mat.
Lasagne, chokladmuffins, pizza, chips och kött.
Mat är en av mitt livs största förälskelser. 
Det är just av den anledningen som jag numera försöker undvika mat helt.
Jag vågar helt enkelt inte tillåta mig själv att äta något av detta underbart goda.
För jag är livrädd för att tappa kontrollen.
Tappa kontrollen och äta så mycket att jag skulle gå upp massor i vikt.
Det är den stora fasan.
Att gå upp i vikt.

Skulle jag ställa mig på vägen en dag och det skulle stå att jag gått upp 1 kg skulle jag dö.
Jag skulle inte tillåta mig själv att äta på en vecka och jag skulle träna hårdare än någonsin.

Nu denna vecka har jag endast levt på mellan 15 och 150 kcal per dag.
Om man inte räknar med min stressätardag.

Jag har dessutom tränat genom promenader på mellan 7 km till 1,5 mil.


Jag har klarat det förvånansvärt bra.
Trodde seriöst det skulle bli svårare än det varit.
Trodde jag skulle få huvudvärk som fan och svimma.
Men inte ett skit som är negativt har hänt.
Jag är stolt.
Stolt över mina prestationer denna vecka.
Jag har satt upp ett mål på 49 kg innan septembers slut.
Det handlar om 4 kg och enligt några PROANAs som jag snackade med skulle jag lätt klara att nå mitt mål.


Det gäller bara att fokusera på målet.
Det gäller att endast köpa mat som endast har 50 kcal per 100 g.
Det gäller att mäta upp och väga all mat.
Det gäller att max äta 150 kcal per dag.
Det gäller att träna bort minst 700 kcal per dag.
Det gäller att...
FOKUSERA PÅ MÅLET!!
 

Av Brady Johansson - 5 september 2015 18:07

Jag vet att det inte kom ut något inlägg från mig igår, men jag var i skolan så länge så var trött då jag väl kom hem.
Är dock nöjd över både gårdagens och dagens ätande.
Det enda jag åt igår var 100 g kyckling (115 kcal)
Och idag har jag endast ätit 100 g kokt broccoli (35 kcal) och en kiwi (56 kcal)
Jag har börjat dricka väldigt mycket coca cola zero, vatten och te för att hålla hungern i shack, detta har hjälpt extremt bra! Så  fort jag börjar känna mig sugen på något så säger jag till mig själv "Drick två koppar te, du kommer inte ha kvar suget efteråt, det lovar jag" Och det stämmer!


Imorgon är det söndag, för er som missat den infon, och söndagar är för min del vägningsdag.
Jag hoppas på att ha gått ner 1,5 kg.
Det är inte mycket, men vill inte sätta för höga förhoppningar p.g.a den där dagen då jag stressåt pizzan.

Dagens träning har varit 20 armhävningar, 100 situps och 100 knäböj.
Inte nåt så extremt precis, men är sjukt trött. Så blir ingen promenad idag.
Imorgon ska jag dock gå från där jag bor till skolan, ca 8 km. Så då blir det lite mer träning!


Kvällens planer är att se på nån film, är twilight: breaking dawn på tv, jag personligen tycker att Kristen Stewart kanske inte är en jättebra skådis i de filmerna, men hon är en underbar thinpiration. She is beautiful!

 


Ovido - Quiz & Flashcards