bradyandhermadness

Direktlänk till inlägg 17 september 2015

Det känns lite oroväckande det här...

Av Brady Johansson - 17 september 2015 19:23

Jag har idag fått i mig både frukost och kvällsmat, rösten i huvudet har hållit sig lugn men jag har inte kunnat motstå mina krav på att väga maten och kaloriräkna den.
130g vindruvor blev frukosten idag (90 kcal)
Skippade lunchen för var inte hungrig och var i skolan fram till 16:00 idag, så fanns kort sagt inte tid till det, jag fick in lite träning idag då jag fick halvt springa till bussen, så lite träning blev gjord, ska dock dansa  ca 1 timme snart.
Kvällsmaten bestod av spagetti (som varit räknad som förbjuden mat), kyckling och ärtor.

100g spagetti (157 kcal)
100g ärtor (81 kcal)
230g kyckling (261 kcal)

Så de som kan matte kan räkna ut att det sammanlagda kaloriintaget för idag ligger på ca 590 kcal.
Jag är nu sjukt mätt och tror verkligen inte att jag kan lyckas få i mig en enda bit mat till så tror jag nöjer mig med detta.
Jag har idag haft ett hyfsat stabilt mående, varit lite förbannad över några i skolan som beter sig som omogna idioter. Men har i övrigt legat på en stabil nivå.
Imorgon kommer min kompis Denise hit och hon ska stanna över helgen, får se hur det går att stå emot köksvågen och kaloriräknandet då. Kommer troligtvis fuskväga maten redan nu, gillar inte att äta saker när jag inte vet kaloriinnehållet i det jag äter. Känns främmande och ångestframkallande.
Men ska försöka äta någorlunda normalt, så får vi se hur det går.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Brady Johansson - 5 december 2015 21:40

Dagen har gått jävligt fort och det är tur det för den har kort sagt varit allt annat än bra, ångesten är som vanligt skyhög och jag har haft stressätningsattacker nu på kvällen med både mackor och socker i gröten, låter kanske inte så extremt men är...

Av Brady Johansson - 27 november 2015 13:02


Just nu mår jag kort sagt förjävligt.Jag borde skutta av glädje för det framsteg jag gjort när det kommer till viktnedgång, jag ställde mig nämligen på vågen idag och den stannade på 47 kg vilket har varit som en dröm att uppnå, men ändå... Ändå känn...

Av Brady Johansson - 24 november 2015 19:46


Jag har varit frånvarande från bloggen ett tag nu för det har varit så mycket den senaste tiden. Stress upp över öronen och ångestnivåer som varit skyhöga. Jag tänker inte gå in på detaljer för det orkar jag inte. Enligt vågen då jag väger mig ...

Av Brady Johansson - 15 november 2015 20:07


Jag vet att mitt förra inlägg kan ha gjort er eventuella läsare oroade, förlåt för det, men mitt psyke var, och är fortfarande väldigt ostabilt. Det snurrar så många tankar i huvudet på mig just nu. Det blir liksom för mycket på samma gång. Jag kan i...

Av Brady Johansson - 7 november 2015 22:05


Sitter just nu och funderar allvarligt på att ta livet av mig. Jag är så jävla trött på att må såhär, att aldrig få må bra, att aldrig känna gemenskap med andra. Så jävla trött på att inte passa in i det som anses som normalt. Vad normalt nu är. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards